Сьоме грудняКласна робота
Сюжет i композицiя повісті «Різдвяна пісня у прозі».
Не гроші роблять людину щасливою, а людяність.
Ч. Діккенс
Сюжет-це одна чи кiлька подiй, покладенi в основу
художнього твору, що послiдовно розвиваються
Композицiя-побудова твору, доцiльне поєднання всiх його компонентiв
Композицiя твору:
Експозицiя - розповідь про Скруджа та його контору
Зав'язка - поява привида Марлi
Розвиток
дii -подорожi з духами
Кульмiнацiя -присутнiсть Скруджа на власних похоронах
Розв'язка - переродження героя
Домашнє завдання
Пофантазуєте, як склалося життя переродженого, нового
Скруджа, які у нього цінності, що він любить, і спробуєте cкласти анкету до образу нового Скруджа.
Новий Скрудж
Цінує _________________________________
Дружить з ______________________________
Захоплюється ___________________________
Улюблене свято _________________________
Улюблені книги _________________________
Мріє про _______________________________
(червоним кольором виділені твори, які великі за обсягом)
Дорогі діти! Відповіді на запитання надіслали такі учні:
Тимчак Богдан
Дунець Володимир
Доцяк Анастасія
Рудакевич Аделіна
Дедів Валентина
Купецька Софія
Уманцев Владислав.
Дуже вам дякую!!!
Переможець - Доцяк Анастасія. Вітаю!
26.05.20.20
Добрий день!
Знайдіть помилки і напишіть правильні відповіді
Два запитання для тих, хто володіє телепатією
21.05.2020
Добрий день! Хто вже прочитав книгу
"Конрад, або Дитина з бляшанки"?
26 травня - весела вікторина. Переможця чекає приз!
19/05
Добрий день! Пропоную познайомитися з австрійською письменницею Крістіне Нестлінгер і її казкою "Конрад, або Дитина з бляшанки".
Цікаві матеріали можна знайти за посиланням. Завдання виконуєте за бажанням.
Конрад
Оцінювання навчальних досягнень учнів із зарубіжної літератури здійснюється за такими критеріями:
Рівні навчальних досягнень
|
Бали
|
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
|
I. Початковий
|
1
|
Учень (учениця) на
елементарному рівні відтворює матеріал, називаючи окремий літературний факт
або явище (автора й назву твору, окремих літературних персонажів тощо)
|
2
|
Учень (учениця)
розуміє навчальний матеріал і може відтворити фрагмент з нього окремим реченням
(називає окремі факти з життя і творчості письменника, головних персонажів
твору, упізнає за описом окремого персонажа твору, упізнає, з якого твору
взято уривок тощо)
|
|
3
|
Учень (учениця)
розуміє навчальний матеріал і за допомогою вчителя дає відповідь у формі
висловлювання (відтворює зміст у певній послідовності, називає на
репродуктивному рівні жанр твору, упізнає літературний факт за описом або
визначенням)
|
|
II. Середній
|
4
|
Учень (учениця) має
уявлення про зміст твору, може переказати незначну його частину та з
допомогою вчителя визначає основні сюжетні елементи, на репродуктивному рівні
відтворює фактичний матеріал
|
5
|
Учень (учениця)
знає зміст твору, переказує окрему його частину, знаходить у тексті приклади
відповідно до сформульованого завдання, висловлює оцінювальне судження і
доводить його одним-двома аргументами, завершує відповідь простим
узагальненням, дає визначення літературних термінів
|
|
6
|
Учень (учениця)
знає зміст твору, може переказати значну його частину, з допомогою вчителя
виділяє головні епізоди, уміє формулювати думки, називає риси характеру
літературних героїв, встановлює окремі причиново-наслідкові зв'язки, дає
визначення літературних термінів з прикладами
|
|
ІІІ. Достатній
|
7
|
Учень (учениця)
володіє матеріалом і навичками аналізу літературного твору за поданим
учителем зразком, наводить окремі приклади з тексту
|
8
|
Учень (учениця)
володіє матеріалом, за зразком аналізує текст, виправляє допущені помилки, добирає докази на
підтвердження висловленої думки, застосовує відомі факти, поняття для
виконання стандартних навчальних завдань
|
|
9
|
Учень (учениця)
володіє матеріалом та навичками комплексного аналізу літературного твору,
застосовує теорію в конкретних ситуаціях, демонструє правильне застосування
матеріалу, складає порівняльні характеристики, добирає аргументи на
підтвердження власних міркувань
|
|
ІV. Високий
|
10
|
Учень (учениця)
володіє матеріалом та навичками комплексного аналізу літературного
твору, виявляє початкові творчі здібності, самостійно оцінює літературні
явища, працює з різними джерелами інформації, систематизує, узагальнює та творчо
використовує дібраний матеріал
|
11
|
Учень (учениця)
на високому рівні володіє матеріалом, вміннями й навичками
комплексного аналізу художнього твору, використовує засвоєні факти для
виконання нестандартних завдань, самостійно формулює проблему й вирішує шляхи
її розв'язання, висловлює власні думки, самостійно оцінює явища літератури й
культури, виявляючи власну позицію щодо них
|
|
12
|
Учень (учениця)
вільно володіє матеріалом та навичками текстуального аналізу
літературного твору, виявляє особливі творчі здібності та здатність до
оригінальних рішень різноманітних навчальних завдань, до перенесення набутих
знань та вмінь на нестандартні ситуації, має схильність до літературної
творчості
|
14.05.2020
Тести виконуємо за посиланнямjoin.naurok.ua код 439644
Добрий день, дорогі діти! Сьогодні виконуємо першу частину контрольної роботи -тести. Треба дати відповіді на 16 запитань. Максимальна оцінка - 8 балів, хоча у вас буде показувати 12. Ви самостійно зможете визначити, скільки балів заробили: кількість правильних відповідей потрібно поділити на 2. Час виконання - 20 хвилин. Максимальна оцінка творчої роботи - 4 бали.
Можливі форми творчої роботи:
реклама найцікавішого твору, що вивчався в 6 класі ( формат довільний: відеорозповідь, презентація, інформаційний плакат і т.п.);
власна листівка про одного з героїв вивчених творів ( можна намалювати, підібрати цитати, написати характеристику).
Бажаю успіху!
07.05.2020
Добрий день! На жаль, у нашому підручнику немає закінчення твору "Міо, мій Міо". Але ж цікаво дізнатися, як склалась доля Міо, чи переміг він Като. Перейдіть за посиланням Аудіокнига
і прослухайте зміст казки.
Дорогі діти! Упродовж навчального року ви прочитали чимало книг, ознайомилися із фактами з життя письменників. Нам залишилось тільки підбити підсумки. У підручнику ( с.247-249) є запитання і завдання для повторення. Опрацюйте їх, будь ласка. На основі цього матеріалу будуть складені тести. А для творчої роботи пропоную вибрати одне із завдань на с.250.
Підсумкові тести здаємо 14 травня об 11годині.
Творче завдання виконуємо самостійно ( батьків не залучаємо) і надсилаємо на ел. скриньку до 19 травня. Виникають запитання - пишіть, телефонуйте.
04.05.2020
Добрий день! Нова тема.
Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом.
Астрід Ліндгрен. Казка "Міо, мій Міо".
1. Перегляньте відео про А.Ліндгрен
2.Дайте відповіді на запитання ( усно) на с. 228
3.Історія створення повісті "Міо, мій Міо"(1954)
4.Прочитайте казку "Міо, мій Міо"( уривки є у підручнику)
30.04.2020
Добрий день!Ознайомтесь, будь ласка, з матеріалами до теми
Тварини
|
Уявні
перетворення Кліві
|
Результат
|
Пантера
|
пантера-самиця
|
пантера-відступила
|
Вовки
|
змія
|
вовки відскочили
|
Пантера і Вовки
|
кущ
|
Хижаки втратили інтерес
|
Стерв’ятники
|
труп
|
У стерв’ятників з’явився апетит
|
Пантера і вовки
|
смолоскип
|
Пантера й вовки втекли
|
Всі тварини
|
пожежа, бурхливе полум’я
|
Повна перемога над тваринним світом
|
Результат: «Він боровся з цією планетою за її правилами і переміг... Так і мало
бути. Хіба завдяки своєму розуму й умінню пристосуватися людина не була
завжди і скрізь царем природи?»
|
Добрий день! Письмове завдання перешліть, будь ласка, на пошту, щоб я зрозуміла, що ви прочитали твір.
Тест за посиланням усмішка код 875010. Виконати до 14 год.
20.04.2020
Добрий день, дорогі діти! Минулого разу лише 8 учнів взяли участь у тестуванні, четверо розгадували кроссенс. Для тих учнів, які не мають оцінки за оповідання "Усмішка", тестування відбудеться у четвер ( 23.04 0 13год. 30хв.) Код буде наданий о 13год. 20хв.
Діти! Пам'ятаймо, що усі завдання виконуємо самостійно ( не батьки! не Інтернет, не друзі!)
Не забувайте про академічну доброчесність!
Виникають запитання - телефонуйте, пишіть.
Тести за посиланням
Усмішка код 197574
09.04.2020
Добрий день! Дякую учням, які прислали мені домашнє завдання. Усі письмові завдання виконуємо в зошитах, зошити зберігаємо. Після карантину перевірю.
Сьогодні спробуємо виконати тест в реальному часі (якщо програма буде працювати).
О 14 год на цій сторінці надам посилання і Код
Хто не зможе пройти тестування, розгадує кроссенс
Довідка
Нова тема. Роберт Шеклі."Запах думки"
1.Опрацювати сторінки підручника (с.216-218).
2.Прочитати текст
Запах думки
3.Дати відповіді на запитання за змістом твору (усно)
06.04.2020
Тема. Рей Бредбері. "Усмішка". Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.
Добрий день, дорогі діти! Надіюсь, ви прочитали оповідання "Усмішка". Чи сподобалось воно вам? Що у творі вразило найбільше? Над якими питаннями змусив вас задуматись Рей Бредбері?
Краще зрозуміти оповідання допоможе інтерактивний зошит. Ознайомтесь, будь ласка.
Перейдіть за посиланням
Образ Тома
Письмово виконуєте два завдання з цього зошита: визначаєте послідовність подій (с.4) і складаєте сенкан (с.10).
У четвер - тести!
02.04.2020
Контрольні тести виконати до 13.00 .
Домашнє завдання (виконати до 07.04)
"ПОЕТИЧНЕ БАЧЕННЯ СВІТУ. ХАЙКУ МАЦУО БАСЬО"
6клас
Завдання на 24.03.2020
Тема:
Роберт Бернс. "Моє серце в верховині"
Ро́берт Бе́рнс (англ. Robert Burns; 25 січня 1759, Алловей, Графство Ер — 21 липня 1796) — шотландський поет напрямку романтизму. Серед його найвідоміших творів — вірш «Чесна бідність» (1795).
1.Прочитайте інформаційні картки (автор - Наташа Гиренко)
Завдання на 24.03.2020





"Моє серце в верховині" https://www.youtube.com/watch?v=Z3Qx1pFS0z
28.03-31.03
Немає коментарів:
Дописати коментар