6 клас

Сьоме грудня
Класна робота


Сюжет i композицiя повісті «Різдвяна пісня у прозі». 
Характеристика образу Скруджа , причини його духовного переродження 

                                                           Не гроші роблять людину щасливою, а людяність.

                                                                                                                      Ч. Діккенс


Сюжет-це одна чи кiлька подiй, покладенi в основу художнього твору, що послiдовно розвиваються


      Композицiя-побудова твору, доцiльне поєднання всiх його компонентiв


 Композицiя твору:

Експозицiя - розповідь про Скруджа та його контору

Зав'язка - поява привида Марлi

Розвиток дii -подорожi з духами

Кульмiнацiя -присутнiсть Скруджа на власних похоронах

Розв'язка - переродження героя


Домашнє завдання 

 Пофантазуєте, як склалося життя переродженого, нового

Скруджа, які у нього цінності, що він любить, і спробуєте cкласти анкету            до образу нового Скруджа.

        Новий Скрудж

Цінує _________________________________

Дружить з ______________________________

Захоплюється ___________________________

Улюблене свято _________________________

Улюблені книги _________________________

Мріє про _______________________________










































Читаємо влітку
Твори, які вивчаються в 7 класі

(червоним кольором виділені твори, які великі за обсягом)

Билини і балади:
«Ілля Муромець і Соловей-Розбійник».
«Король Лір і його дочки».
«Як Робін Гуд став розбійником» або «Поєдинок Робіна Гуда з Гаєм Гізборном» (1 за вибором учителя).
Йоганн Крістоф Фрідріх ШИЛЛЕР. «Рукавичка».
Адам МІЦКЕВИЧ. «Світязь».
Роберт Льюїс СТІВЕНСОН. «Балада про вересовий трунок».
Історічне минуле в літературі:
Вальтер СКОТТ. «Айвенго».
Василь БИКОВ. «Альпійська балада».
Духовне випробування людини:
Джеймс ОЛДРІДЖ. «Останній дюйм».
Редьярд КІПЛІНГ. «Балада про Схід і Захід». «Якщо…».
Дружба і кохання:
Олександр ПУШКІН. «19 жовтня 1825 року».
Олександр ГРІН. «Пурпурові вітрила».
Літературний детектив:
Едгар Аллан ПО. «Золотий жук».
Артур Конан ДОЙЛ. Оповідання про Шерлока Холмса («Пістрява стрічка», «Спілка рудих»).
Світова новела:
О. ГЕНРІ. «Дари волхвів», «Останній листок».
Герберт Джордж УЕЛЛС. «Чарівна крамниця».
Рюноске АКУТАҐАВА. «Павутинка».
Сучасна література (1-2 твори за вибором учнів і вчителя):
Айзек АЗІМОВ. «Фах».
Діана Вінн ДЖОНС. «Мандрівний Замок Хаула».
Корнелія ФУНКЕ. «Чорнильне серце».

       
 Позакласне читання
1.      Дюма О. «Три мушкетери»
2.      Крісті А. «Десять негренят»

3.     Уеллс Г. «Невидимець», «Машина часу» (1 за вибором)
4.     Лондон Дж. «Біле Ікло», «Поклик предків»
5.      Гавальда А. «З5 кіло надії»
6.    Льюїс К. С. «Хроніки Нарнії» (1-2 за вибором)

 



Дорогі діти! Відповіді на запитання надіслали такі учні:
Тимчак Богдан
Дунець Володимир
Доцяк Анастасія
Рудакевич Аделіна 
Дедів Валентина
Купецька Софія
Уманцев Владислав.
Дуже вам дякую!!!
 Переможець - Доцяк Анастасія. Вітаю!

Правильні відповіді


1. Пані Бартолотті була власницею фірми.
2. Пані Берта збирала монети.
3.Пані Бартолотті отримала у посилці  блискучу бляшанку.
4. Фірма надіслала їй хлопчика помилково.
5. Конрад був хлопчиком ввічливим  і розумним.
6. Конрад найбільше хотів  навчатися в школі.
7.Хлопчик вирішив піти в школу до 3 класу.
8.Пані Бартолотті готувала для Конрада омлет з малиною.
9.Мешканці будинку вважали пані Берту  химерною жінкою.
10.Пан Егон купив Конрадові шкільне приладдя.
11.Конрад страшенно зрадів, коли отримав читанку і підручник з арифметики.
12.Про свої шкільні справи Конрад розповідав  Кітті.


26.05.20.20
Добрий день!
Завдання для тих, хто читає книги не тільки задля оцінки


Приз отримає той, хто перший надішле 12 правильних відповідей на поштову скриньку вчителя.

Знайдіть помилки і напишіть правильні відповіді


1. Пані Бартолотті була власницею магазину.
2. Пані Берта збирала поштові марки.
3.Пані Бартолотті отримала у посилці  блискучу бляшанку.
4. Фірма надіслала їй хлопчика помилково.
5. Конрад був хлопчиком ледачим і брехливим.
6. Конрад найбільше хотів  розважатися і веселитися.
7.Хлопчик вирішив піти в школу до 2 класу.
8.Пані Бартолотті готувала для Конрада омлет з беконом.
9.Мешканці будинку вважали пані Берту  химерною жінкою.
10.Пан Егон купив Конрадові дитячу машину.
11.Конрад страшенно зрадів, коли отримав читанку і підручник з історії.
12.Про свої шкільні справи Конрад розповідав  Кітті.
                    

Два запитання для тих, хто володіє телепатією


1.Як ви гадаєте, який приз очікує  переможця:


•книга
•мило
•шкільне приладдя
•цукерки
•пряник
•ваш варіант

2.Як під час карантину переможцю  отримати приз?





21.05.2020

Добрий день! Хто вже прочитав книгу
"Конрад, або Дитина з бляшанки"?

26 травня - весела вікторина. Переможця чекає приз!


  19/05
Добрий день! Пропоную познайомитися з австрійською письменницею Крістіне Нестлінгер  і її казкою "Конрад, або Дитина з бляшанки".
Цікаві матеріали можна знайти за посиланням. Завдання виконуєте за бажанням.
Конрад


Оцінювання навчальних досягнень учнів із зарубіжної літератури здійснюється за такими критеріями:

Рівні навчальних досягнень
Бали
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
I. Початковий
1
Учень (учениця) на елементарному рівні відтворює матеріал, називаючи окремий літературний факт або явище (автора й назву твору, окремих літературних персонажів тощо)

2
Учень (учениця) розуміє навчальний матеріал і може відтворити фрагмент з нього окремим реченням (називає окремі факти з життя і творчості письменника, головних персонажів твору, упізнає за описом окремого персонажа твору, упізнає, з якого твору взято уривок тощо)

3
Учень (учениця) розуміє навчальний матеріал і за допомогою вчителя дає відповідь у формі висловлювання (відтворює зміст у певній послідовності, називає на репродуктивному рівні жанр твору, упізнає літературний факт за описом або визначенням)
II. Середній
4
Учень (учениця) має уявлення про зміст твору, може переказати незначну його частину та з допомогою вчителя визначає основні сюжетні елементи, на репродуктивному рівні відтворює фактичний матеріал

5
Учень (учениця) знає зміст твору, переказує окрему його частину, знаходить у тексті приклади відповідно до сформульованого завдання, висловлює оцінювальне судження і доводить його одним-двома аргументами, завершує відповідь простим узагальненням, дає визначення літературних термінів

6
Учень (учениця) знає зміст твору, може переказати значну його частину, з допомогою вчителя виділяє головні епізоди, уміє формулювати думки, називає риси характеру літературних героїв, встановлює окремі причиново-наслідкові зв'язки, дає визначення літературних термінів з прикладами
ІІІ. Достатній
7
Учень (учениця) володіє матеріалом і навичками аналізу літературного твору за поданим учителем зразком, наводить окремі приклади з тексту

8
Учень (учениця) володіє матеріалом, за зразком аналізує текст, виправляє допущені помилки, добирає докази на підтвердження висловленої думки, застосовує відомі факти, поняття для виконання стандартних навчальних завдань

9
Учень (учениця) володіє матеріалом та навичками комплексного аналізу літературного твору, застосовує теорію в конкретних ситуаціях, демонструє правильне застосування матеріалу, складає порівняльні характеристики, добирає аргументи на підтвердження власних міркувань
ІV. Високий
10
Учень (учениця) володіє матеріалом та навичками комплексного аналізу літературного твору, виявляє початкові творчі здібності, самостійно оцінює літературні явища, працює з різними джерелами інформації, систематизує, узагальнює та творчо використовує дібраний матеріал

11
Учень (учениця) на високому рівні володіє матеріалом, вміннями й навичками комплексного аналізу художнього твору, використовує засвоєні факти для виконання нестандартних завдань, самостійно формулює проблему й вирішує шляхи її розв'язання, висловлює власні думки, самостійно оцінює явища літератури й культури, виявляючи власну позицію щодо них

12
Учень (учениця) вільно володіє матеріалом та навичками текстуального аналізу літературного твору, виявляє особливі творчі здібності та здатність до оригінальних рішень різноманітних навчальних завдань, до перенесення набутих знань та вмінь на нестандартні ситуації, має схильність до літературної творчості




14.05.2020
Тести виконуємо за посиланнямjoin.naurok.ua    код  439644
Добрий день, дорогі діти! Сьогодні виконуємо першу частину контрольної роботи -тести. Треба дати відповіді на 16 запитань. Максимальна оцінка - 8 балів, хоча у вас буде показувати 12. Ви самостійно зможете визначити, скільки балів заробили: кількість правильних відповідей потрібно поділити на 2.  Час виконання  - 20 хвилин. Максимальна оцінка творчої  роботи - 4 бали.


   Можливі форми творчої роботи:
  реклама  найцікавішого твору, що вивчався в 6 класі ( формат довільний: відеорозповідь, презентація, інформаційний плакат і т.п.);

 власна листівка про одного з героїв  вивчених творів ( можна намалювати, підібрати цитати, написати характеристику).
Бажаю успіху!


07.05.2020
Добрий день! На жаль, у нашому підручнику немає закінчення твору "Міо, мій Міо". Але ж цікаво дізнатися, як склалась доля Міо, чи переміг він Като. Перейдіть за посиланням Аудіокнига
і прослухайте зміст казки.
 Дорогі діти! Упродовж навчального року ви прочитали чимало книг, ознайомилися із фактами з життя письменників. Нам залишилось тільки підбити підсумки.  У підручнику ( с.247-249) є запитання і завдання для повторення. Опрацюйте їх, будь ласка. На основі цього матеріалу будуть складені тести. А для творчої роботи пропоную вибрати одне із завдань на с.250.
  Підсумкові тести здаємо 14 травня об 11годині.
 Творче завдання виконуємо самостійно ( батьків не залучаємо)  і надсилаємо на ел. скриньку до 19 травня. Виникають запитання - пишіть, телефонуйте.




04.05.2020
Добрий день! Нова тема.
Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом.
Астрід Ліндгрен. Казка "Міо, мій Міо".

1. Перегляньте відео про А.Ліндгрен
2.Дайте відповіді на запитання ( усно)  на с. 228
3.Історія створення повісті "Міо, мій Міо"(1954)

Одного разу, гуляючи сквером (невеликим 
садом у місті), письменниця побачила 
маленького сумного хлопчика, який самотньо 
сидів на лавці. Ліндгрен відразу перенесла 
його в казкову Країну Далеку, де хлопчик стає 
принцом і вступає в боротьбу з різними
чудовиськами та жорстоким лицарем Като,
 який захопив у полон багато людей. У цій 
казці письменниця використала старовинну 
легенду про Чорного Рицаря, якого перемагає 
маленький хлопчик.

4.Прочитайте казку "Міо, мій Міо"( уривки є у підручнику)




30.04.2020

Добрий день!Ознайомтесь, будь ласка, з матеріалами до теми

Роберт Шеклі «Запах думки». Утвердження сили людської думки у  
           творі. Духовне й фізичне випробування Кліві.



1.     Ланцюжок перетворень.
 Згадайте, в кого перетворювався Кліві за допомогою сили думки.
Тварини
Уявні перетворення Кліві
Результат
Пантера
пантера-самиця
пантера-відступила
Вовки
змія
вовки відскочили
Пантера і Вовки
кущ
Хижаки втратили інтерес
Стерв’ятники
труп
У стерв’ятників з’явився апетит
Пантера і вовки
смолоскип
Пантера й вовки втекли
Всі тварини
пожежа, бурхливе полум’я
Повна перемога над тваринним світом
Результат: «Він боровся з цією планетою за її правилами і переміг... Так і мало бути. Хіба завдяки своєму розуму й умінню пристосуватися людина не була завжди і скрізь царем природи?»


 Випробування, які  доводиться долати герою
На боротьбу за життя Роберт Шеклі відводить своєму герою всього три дні.  За цей час він повинен випробувати:
Боротьбу зі  страхом                                  
Боротьбу з болем                                         
Боротьбу з напругою і невідомістю
 Якості, які  допомагають вижити Кліві.
Йому допомагають такі якості, як:                                                                - врівноваженість і спокій (він не розгубився , коли побачив . що корабель потрапив в аварійне становище),
дисциплінованість  (Покидаючи зореліт, не забуває про сумку з поштою, яку не кидає навіть тоді, коли знаходиться в небезпечних ситуаціях),
- мужність і витримка (Намагається опанувати свої думки і не панікувати.),
цілеспрямованість, (Старається зрозуміти закон виживання на незнайомій планеті.)
- Героя до останнього не покидає надія на порятунок.  (Кліві старався відганяти від себе сумні думки й  шукав укриття. «Найкраще було б десь зачаїтися, поки не прибудуть рятувальники».)
.
 Висновок

 Отже, завдяки врівноваженості, силі духу, терпінню, витривалості та любові до життя людина перемагає страх в оповіданні Роберта Шеклі.
Лерой Кліві зустрічає на чужій планеті звірів, їх безліч - це і вовки , і пантера, і інші.  Вони незрозумілі - глухі і сліпі, але від цього не менш небезпечні.
Роберт Шеклі переносить свого героя у невизначене майбутнє. Ним може бути і сучасне наше життя. І, враховуючи те, що світ значно змінюється, стрімко розвивається наука, техніка, в природі відбуваються непередбачувані катаклізми, людина не може бути певна, що її чекає завтра. Звідси і надзвичайна напруга, яку відчуває герой у Роберта Шеклі.. У нього нема часу на розрахунок, у нього нема часу, щоб планувати свої дії.А тому він збирає волю, нерви в один клубок і включає те, що дано людині природою,що заздалегідь у людини завжди з собою – свій мозок. Людина має бути настільки розумною, що у лічені хвилини вона мусить співставити, осмислити, зрозуміти, прийняти рішення і перемогти.  Звідси можна зробити висновок, щоЛерой Кливі зміг врятуватися лише завдяки силі свого розуму, так як людина, дійсно, істота розумна і може знайти вихід в екстремальній ситуації завдяки зусиллям волі і розуму.

 Домашнє завдання. Виконати тест join.naurok.ua Код - 145122. Тест відкритий до 5 травня


27.04.2020


Добрий день! Письмове завдання перешліть, будь ласка, на пошту, щоб я зрозуміла, що ви прочитали твір.


Розташуй в правильній послідовності

1 Кліві уявив себе змією  зі смертоносним жалом і отруйними зубами..
2. Поштмейстер врятував Кліві
3. Маленька звіринка без очей та вух.
4 Негаразди з кораблем.
5. Пантера полює на Ківі.
6.Обличчям до обличчя з чотирма сліпими вовками.
7. Сліпий зелений вовк.
8. Кліві став справжнім телепатом.
9. Кущ та дятел.
10. Страшна пожежа.
11. Дощ линув, як із відра.
12. Кліві вивалився з люка


23/04/2020

Тест за посиланням усмішка код 875010. Виконати до 14 год.


20.04.2020
Добрий день, дорогі діти! Минулого разу лише 8 учнів взяли участь у тестуванні, четверо розгадували кроссенс. Для тих учнів, які не мають оцінки за оповідання "Усмішка", тестування відбудеться у четвер ( 23.04 0 13год. 30хв.) Код буде наданий о 13год. 20хв.
 Діти! Пам'ятаймо, що  усі завдання    виконуємо самостійно ( не батьки! не Інтернет, не друзі!)
Не забувайте про академічну доброчесність! 
Виникають запитання - телефонуйте, пишіть.




Тести за посиланням

Усмішка      код 197574





09.04.2020
Добрий день! Дякую учням, які  прислали мені домашнє завдання. Усі письмові завдання виконуємо в зошитах, зошити зберігаємо. Після карантину перевірю.

Сьогодні спробуємо виконати тест в реальному часі (якщо програма буде працювати).
О 14 год на цій сторінці надам посилання і Код

Хто не зможе пройти тестування, розгадує кроссенс

Довідка
Кроссенс  – асоціативна головоломка нового покоління. Слово «кроссенс» означає  «перетин значень» і придумане за аналогією зі словом «кросворд», яке в перекладі з англійської мови  означає  «перетин слів». Ідея кроссенса проста, як і все геніальне. Це  асоціативний ланцюжок, що складається з дев'яти    картинок. Зображення розташовують так, що кожна  картинка має зв'язок із попередньою і наступною,  а центральна поєднує за змістом зразу декілька картинок.
У зошиті треба написати дев'ять речень.

Нова  тема. Роберт Шеклі."Запах думки"

1.Опрацювати сторінки підручника (с.216-218).
2.Прочитати текст
Запах думки
3.Дати відповіді на запитання за змістом твору (усно)

1.У якому зоряному скупченні перебував головний герой? 
2.Ким працював головний герой? 
3.Куди він вирішує посадити свій зореліт? 
4.Що сталося під час посадки на планету? 
5. Коли Кліві отямився, то що він зрозумів? 
6. Яку першу інопланетну істоту побачив Кліві? Що в ній було дивного? 
7.Яку другу тварину побачив Кліві? 
8.Ким виявився третій звір? 
9.Як головному герою вдалося врятуватися від зграї вовків? 
10.Чому головному герою довелося спробувати стати кущем? 
11.Ким довелося стати Кліві, щоб відлякати пантеру й вовків остаточно? 
12. Чому вода стала для Кліві неприємним розчаруванням? 









06.04.2020

Тема. Рей Бредбері. "Усмішка". Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.

Добрий день, дорогі діти! Надіюсь, ви прочитали оповідання  "Усмішка". Чи сподобалось воно вам? Що у творі вразило найбільше?  Над якими питаннями змусив вас задуматись Рей Бредбері?
 Краще зрозуміти оповідання допоможе інтерактивний зошит. Ознайомтесь, будь ласка.
Перейдіть за посиланням
Образ Тома


Письмово  виконуєте два завдання з цього зошита:  визначаєте послідовність подій (с.4) і складаєте сенкан (с.10).

У четвер - тести!





02.04.2020


Контрольні тести виконати до 13.00
 .

Обов'язково вказати електронну адресу і після виконання тесту НАДІСЛАТИ





Домашнє завдання (виконати до 07.04)

1.Ознайомитися з біографією Рея Бредбері.
2. Прочитати оповідання "Усмішка".






"ПОЕТИЧНЕ БАЧЕННЯ СВІТУ. ХАЙКУ МАЦУО БАСЬО"

 можна знайти за посиланням
6клас



Завдання на 24.03.2020

  Тема:

 Роберт Бернс. "Моє серце в верховині"

 
Ро́берт Бе́рнс (англ. Robert Burns25 січня 1759Алловей, Графство Ер — 21 липня 1796) — шотландський поет напрямку романтизму. Серед його найвідоміших творів — вірш «Чесна бідність» (1795).


1.Прочитайте інформаційні картки (автор - Наташа Гиренко)


 "Моє серце в верховині"  https://www.youtube.com/watch?v=Z3Qx1pFS0z




Контроль знань

Вивчити напам'ять вірш " Моє серце в верховині".

Вивчити поняття "ліричний герой"


28.03-31.03

Тема. Міфи північноамериканських індіанців та їхнє втілення в поемі Г. Лонгфелло "Пісня про Гайявату". Образ Гайявати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові.


Мета. Знати основні відомості про Г. Лонгфелло, зміст "Пісні про Гайявату", вміти аналізувати поему, характеризувати образ Гайявати.

1. Опрацювати матеріал за покликанням Читати

2. Створити паспорт поеми "Пісня про Гайявату"(письмово).

3. Прочитати уривки з поеми (за підручником).

4. Виписати рядки, в яких звучить ідея миру, національного 
єднання, служіння народові.




Тести для самоконтролю виконайте до 18год. 31.03.2020
Генрі Лонгфелло              Код -916166     




Немає коментарів:

Дописати коментар