5 клас

28.05.2020
Добрий день, дорогі діти! Ось і завершився такий незвичний для нас навчальний рік. Я побачила, що ви досить самостійні і творчі, любите читати, вмієте мислити . Мені було з вами цікаво. Про всі ваші досягнення розповідала Наталії Петрівні, і вона дуже раділа, казала, що ви - НЕЙМОВІРНІ і що вона вас дуже любить.
     Чекаю всіх у 6 класі. 
      А влітку читаємо!!!

Твори, які за програмою вивчаються у 6 класі
(червоним кольором виділені твори, які великі за обсягом)
Міфи народів світу:
Грецькі міфи. Міф про Прометея. Міфи про Геракла (1-2 міфи). Дедал і Ікар. Нарцис. Пігмаліон і Галатея. Орфей і Еврідіка. Деметра і Персефона (3-4 за вибором учителя).
Індійські міфи. Творення. Про створення ночі. Про потоп. Про золоті часи (2-3 за вибором учителя).
Єгипетські міфи. Ра та Апоп. Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет (1-2 за вибором учителя).
Мудрість байки:
ЕЗОП. «Лисиця і виноград», «Вовк і Ягня», «Крук і Лисиця», «Мурашки й Цикада» (2-3 за вибором учителя).
Іван КРИЛОВ. «Квартет», «Бабка і Муравель», «Вовк і Ягня» (1-2 за вибором учителя).
Пригоди і фантастика:
Ж. ВЕРН «П’ятнадцятирічний капітан».
Р. Л. СТІВЕНСОН «Острів скарбів».
Чарльз ДІККЕНС. «Різдвяна пісня в прозі».
Микола ГОГОЛЬ. «Ніч перед Різдвом».
Людські стосунки:
Антон Павлович ЧЕХОВ. «Хамелеон», «Товстий і тонкий».
Джек ЛОНДОН. «Жага до життя».
Гаррієт БІЧЕР-СТОУ. «Хатина дядька Тома».
Володимир КОРОЛЕНКО «Сліпий музикант».
Поетичне бачення світу:
Мацуо БАСЬО. Хайку.
Роберт БЕРНС. «Моє серце в верховині…».
Генрі ЛОНГФЕЛЛО. «Пісня про Гайавату» (1 розділ за вибором учителя).
Джанні РОДАРІ. «Листівки з видами міст» (1 твір за вибором учителя).
Образ майбутнього в літературі:
Рей Дуглас БРЕДБЕРІ. «Усмішка».
Роберт ШЕКЛІ. «Запах думок».
Сучасна література (1-2 твори за вибором учнів і вчителя) :
Астрід Анна Емілія ЛІНДҐРЕН. «Міо, мій Міо».
Міхаель Андреас Гельмут ЕНДЕ. «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».
Крістіне НЕСТЛІНҐЕР. «Конрад, або Дитина з бляшанки».
  
 Позакласне читання

1.  О. Генрі. «Вождь червоношкірих» та ін. (1-2 за вибором)
2.  Сетон-Томпсон Е. «Маленькі дикуни»
3.  Верн Ж. «Діти капітана Гранта»
2.  Даррелл Дж. «Моя родина та інші звірі», «Птахи, звірі й родичі» (1 за вибором)
4.  Дефо Д. «Життя і незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо»
       5. Енде М. «Момо», 
        6  .Шмітт Е. Е. «Оскар і Рожева Пані»







26.05.2020

Добрий день! Літературне літо






21.05.2020
 Друзі!
 Як?! До Вас  ще й досі не завітала міс Гармидер? Спробуйте попросити про це ва­шого директора – адже міс Гармидер зазвичай працює вчителем на підміну. Ніхто зі школярів не відмовився би від такої вчи­тельки! Бо з нею уроки перетворюються на саме задоволення: веселощі, гру, розваги,  тарарам, одним словом – суцільний гармидер!
Дуже цікава книга Дж.Стронг "Гармидер у школі". Рекомендую прочитати. Не пошкодуєте! 
19/05
Пропоную познайомитися з твором Пауля Маара " Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу". Цікаві матеріали знайдете за посиланням. Завдання виконуєте за бажанням.
Машина


Оцінювання навчальних досягнень учнів із зарубіжної літератури здійснюється за такими критеріями:

Рівні навчальних досягнень
Бали
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
I. Початковий
1
Учень (учениця) на елементарному рівні відтворює матеріал, називаючи окремий літературний факт або явище (автора й назву твору, окремих літературних персонажів тощо)

2
Учень (учениця) розуміє навчальний матеріал і може відтворити фрагмент з нього окремим реченням (називає окремі факти з життя і творчості письменника, головних персонажів твору, упізнає за описом окремого персонажа твору, упізнає, з якого твору взято уривок тощо)

3
Учень (учениця) розуміє навчальний матеріал і за допомогою вчителя дає відповідь у формі висловлювання (відтворює зміст у певній послідовності, називає на репродуктивному рівні жанр твору, упізнає літературний факт за описом або визначенням)
II. Середній
4
Учень (учениця) має уявлення про зміст твору, може переказати незначну його частину та з допомогою вчителя визначає основні сюжетні елементи, на репродуктивному рівні відтворює фактичний матеріал

5
Учень (учениця) знає зміст твору, переказує окрему його частину, знаходить у тексті приклади відповідно до сформульованого завдання, висловлює оцінювальне судження і доводить його одним-двома аргументами, завершує відповідь простим узагальненням, дає визначення літературних термінів

6
Учень (учениця) знає зміст твору, може переказати значну його частину, з допомогою вчителя виділяє головні епізоди, уміє формулювати думки, називає риси характеру літературних героїв, встановлює окремі причиново-наслідкові зв'язки, дає визначення літературних термінів з прикладами
ІІІ. Достатній
7
Учень (учениця) володіє матеріалом і навичками аналізу літературного твору за поданим учителем зразком, наводить окремі приклади з тексту

8
Учень (учениця) володіє матеріалом, за зразком аналізує текст, виправляє допущені помилки, добирає докази на підтвердження висловленої думки, застосовує відомі факти, поняття для виконання стандартних навчальних завдань

9
Учень (учениця) володіє матеріалом та навичками комплексного аналізу літературного твору, застосовує теорію в конкретних ситуаціях, демонструє правильне застосування матеріалу, складає порівняльні характеристики, добирає аргументи на підтвердження власних міркувань
ІV. Високий
10
Учень (учениця) володіє матеріалом та навичками комплексного аналізу літературного твору, виявляє початкові творчі здібності, самостійно оцінює літературні явища, працює з різними джерелами інформації, систематизує, узагальнює та творчо використовує дібраний матеріал

11
Учень (учениця) на високому рівні володіє матеріалом, вміннями й навичками комплексного аналізу художнього твору, використовує засвоєні факти для виконання нестандартних завдань, самостійно формулює проблему й вирішує шляхи її розв'язання, висловлює власні думки, самостійно оцінює явища літератури й культури, виявляючи власну позицію щодо них

12
Учень (учениця) вільно володіє матеріалом та навичками текстуального аналізу літературного твору, виявляє особливі творчі здібності та здатність до оригінальних рішень різноманітних навчальних завдань, до перенесення набутих знань та вмінь на нестандартні ситуації, має схильність до літературної творчості





ДІти! Дуже погано працює сайт. Ядаю вам код, але виконуйте тести після 18год. Тести відкриті до 22 год. oin.naurok.ua  Код - 574557


14.05.2020

Добрий день, дорогі діти! Сьогодні виконуємо першу частину контрольної роботи -тести. Треба дати відповіді на 16 запитань. Максимальна оцінка - 8 балів, хоча у вас буде показувати 12. Ви самостійно зможете визначити, скільки балів заробили: кількість правильних відповідей потрібно поділити на 2.  Час виконання  - 20 хвилин. Максимальна оцінка творчої  роботи - 4 бали. 
         Бажаю успіху!





12.05.2020

Тема. Туве Янсон «Комета прилітає».Персонажі твору. Втілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей

Добрий день! Хто ще не прочитав казку, перейдіть за посиланнями

Комета прилітає
Аудіокнига
Ознайомитися з характеристикою героїв можна з презентації.
Презентація
Дорогі діти ! Упродовж цього навчального року ви відкрили для себе чимало нових творів, ознайомилися із цікавими фактами з життя письменників. Перевірити свої знання із теми "Сучасна література" ви зможете 14 травня. Тести складені за змістом двох творів: "Чарлі і шоколадна фабрика" та "Комета прилітає". Максимальна оцінка - 8 балів. Творче завдання - 4 бали.
   Творчі завдання ( виконайте одне з них і надішліть до 16 травня):
1.Створіть  рекламу  найцікавішого твору, що вивчався в 5 класі ( формат довільний: відеорозповідь, презентація, інформаційний плакат і т.п.).
2.Створіть власну листівку про одного з героїв цих  двох творів ( можна намалювати, підібрати цитати, написати характеристику).
3.Складіть розповідь про Чарлі Бакета.
4.Напишіть міні-висловлювання на тему: «Як змінилося життя кожного із учасників екскурсії по Шоколадній фабриці?»
5. Створіть "Мумі- альбом" із зображеннями персонажів Т.Янсон ( підручник, с.251).
Увага! Вибирайте завдання, яке можете виконати самостійно. Батьків не залучаєте!





04.05.2020

Роальд Дал   "Чарлі і шоколадна фабрика "

1.Гра   Перевір себе
2. Виконуєте усно творчі завдання. Деякі з них будуть на контрольній роботі. Можна  заповнювати шаблони або створити власні листівки. Контрольна робота (тести + творче завдання ) буде проведена 14травня о 12годині.олжна заповнювати шаблони або створити власні листівки








Домашнє завдання. Прочитати повість-казку Туве Янсон "Комета прилітає"(уривки є в підручнику)

30.04.2020
Добрий день! Дякую усім, хто прислав домашнє завдання. Мені було цікаво читати. Дехто  дуже творчо виконав це завдання


Дорогі діти, на жаль, на центральних телеканалах немає уроків зарубіжної літератури. Рекомендую вам подивитись  відеоурок за твором  "Чарлі і шоколадна фабрика " за посиланням Урок   і виконати тест  join.naurok.ua Код- 760380. Тест буде відкритий до 5 травня.




27.04.2020

Добрий день! Чекаю на домашнє завдання (міні-твір).

24.04
Проходження тестів.




 20.04.2020

Добрий день! Як відпочили? Чи не забули те, що вивчили? Перевірити свої знання ви можете, погравши гру за посиланням

                             гра

Хто виграв?

Дорогі діти! Мені дуже шкода, що навчальний рік ми, напевно, завершимо у дистанційному режимі і не зможемо обговорити цікаві твори. Нам треба ще прочитати дві книги: "Чарлі і шоколадна фабрика " і "Комета прилітає".
 Для виставлення тематичних балів необхідно пройти тестування тим учням, які не брали участь у попередньому, за казкою "Аліса в країні Див". 
  Тестування за темою "Сила творчої уяви"( "Аліса в країні Див", "Книжки в обкладинках червоних") відбудеться у четвер о 13 год. Код буде вказаний 0 12.45. Якщо хтось не зможе пройти тести, повідомте, будь ласка.


Матеріали до теми  Роальд Дал   "Чарлі і шоколадна фабрика "
Діти, спробувала для вас створити
електронний зошит . Перегляньте, там є одне письмове завдання. Його треба виконати до 28 квітня і на діслати на пошту.

 Якщо хтось не зможе прочитати твір"Чарлі і шоколадна фабрика "( його у підручнику немає) - дивиться фільм.


09.04.2020
Добрий день! 







2.Мені дуже подобаються крилаті фрази з цього твору. Може... ви запам'ятаєте деякі?


  1. Треба бігти з усіх ніг, щоб тільки залишатися на місці, а щоб кудись потрапити, треба бігти як мінімум удвічі швидше !
  2. У всьому є своя мораль, потрібно тільки вміти її знайти.
  3. – Не можна повірити в неможливе!
    – Просто у тебе мало досвіду, – зауважила Королева. – У твоєму віці я приділяла цьому півгодини щодня! В інші дні я встигала повірити в десяток неможливостей до сніданку!
  4. Знаєш, одна з найсерйозніших втрат в битві – це втрата голови .
  5. Завтра ніколи не буває сьогодні! Хіба можна прокинутися вранці і сказати: “Ну ось, зараз нарешті завтра”?
  6. Мало хто знаходить вихід, деякі не бачать його, навіть якщо знайдуть, а багато хто навіть не шукають.
  7. – Серйозне ставлення до чого б то не було в цьому світі є фатальною помилкою.
    – А життя – це серйозно?
    – О, так, життя – це серйозно! Але не дуже…
  8. Бачила я таку нісенітницю, в порівнянні з якою ця нісенітниця – тлумачний словник!
  9. Кращий спосіб пояснити – це самому зробити.
  10. Якби кожна людина займалася своєю справою, Земля б крутилася швидше.
  11. – Не сумуй, – сказала Алісa. – Рано чи пізно все стане зрозуміло, все стане на свої місця і вишикується в єдину красиву схему, як мережива. Стане зрозуміло, навіщо все було потрібно, тому що все буде правильно.
  12. Робити їй було абсолютно нічого, а сидіти без діла, самі знаєте, справа нелегка.
  13. Якщо в голові порожньо, на жаль, найбільше відчуття гумору вас не врятує.
  14. – Що ти хочеш?
    – Я хочу вбити час.
    – Час дуже не любить, коли його вбивають.
  15. Вона завжди давала собі хороші поради, хоч слідувала їм нечасто.
  16. – А де я можу знайти кого-небудь нормального?
    – Ніде, – відповів Кіт, – нормальних не буває. Адже всі такі різні і несхожі. І це, по-моєму, нормально.
  17. Від гірчиці – засмучуються, від цибулі – лукавлять, від вина – виняться, а від здоби – добрішають. Як шкода, що про це ніхто не знає … Все було б так просто. Їли б здобу – і добрішали!
  18. Все, що сказано три рази, стає істиною.
  19. Ніколи не вважай себе не таким, яким тебе не вважають інші, і тоді інші не визнають тебе не таким, яким ти хотів би їм здаватися.
  20. План, що й казати, був чудовий: простий і ясний, краще не придумати. Недолік у нього був тільки один: було зовсім невідомо, як привести його у виконання.
  21. Якщо в світі все безглуздо, – сказала Аліса, – що заважає вигадати якийсь сенс?


3.Нова тема.
 Марина Цвєтаєва. "Книжки в обкладинках червоних".

Завдання:

- Опрацювати матеріал підручника ст. 232-237



- Відповісти на запитання (усно)



- Опрацювати опорний конспект – аналіз поезії 





Розгадати кроссенс, пояснивши, як пов’язане кожне із зображень з поезією М.Цвєтаєвої «Книжки в обкладинках червоних»



Довідка
Кроссенс  – асоціативна головоломка нового покоління. Слово «кроссенс» означає  «перетин значень» і придумане за аналогією зі словом «кросворд», яке в перекладі з англійської мови  означає  «перетин слів». Ідея кроссенса проста, як і все геніальне. Це  асоціативний ланцюжок, що складається з дев'яти    картинок. Зображення розташовують так, що кожна  картинка має зв'язок із попередньою і наступною,  а центральна поєднує за змістом зразу декілька картинок.
У зошиті треба написати дев'ять речень.




4.На канікулах читаємо повість Роальда Дала "Чарлі і шоколадна фабрика"

пазли



07/04/2020 

Тести виконуємо за посиланням

join.naurok.ua       Код   175489







06.04.2020
Добрий день! Дорогі діти! Ви минулого разу одержали два завдання: створити ілюстрацію( за бажанням) і прочитати коментарі. Бажання створити ілюстрацію виявили лише двоє учнів. А чи прочитали ви коментарі? Спробуємо перевірити, виконавши тести 07.04 (вівторок) о 15.00.
Посилання  на тести з'явиться   у вівторок 0  14.00.
Якщо хтось з вас не зможе пройти тестування  ( з об'єктивних причин)  - не хвилюйтеся! Ми все надолужимо після карантину.



Чеширський Кіт: Серйозне ставлення до чогось в цьому світі є фатальною помилкою.
Аліса: А життя - це серйозно?
Чеширський Кіт: О так, життя - це серйозно! Але не дуже…















9 коментарів:

  1. Я пройшо 2 рази тест, тому що в перший раз мені написли що я пропустив питаня. Другий раз мені написали знов що я пропустив питаня. Я нічого не пропускав. Голубєв Леонід.

    ВідповістиВидалити
  2. Добрий день!
    Куди відправити виконане завдання? (по шоколадній фабриці)
    Швець Стас, 5-В, shveccio80@ukr.net

    ВідповістиВидалити
  3. Доброго дня! Я не встигла виконати тест на тему" Аліса в країні див" "Книжка в обкладинках червоних"

    ВідповістиВидалити
  4. а по якій темі буде контрольна робота? Леонід Голубєв

    ВідповістиВидалити
  5. Контрольна робота буде за темою"Сучасна література. ( "Чарлі і шоколадна фабрика". "Комета прилітає")

    ВідповістиВидалити
  6. а до якої години буде контрольна робота? Голубєв Леонід

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тест буде відкритий з 11год.30хв. до 12год.30хв. Час виконання -20 хв.

      Видалити